Fuck söndagar

Har inte bloggat så mycket för att jag inte har haft lust men nu ska jag skriva om hela helgen !

Fredag

Efter skolan gick jag och hedvig till espresso house och fika sen så kom min lilla söta lousie och så stack hedvig så aa blev att va med louise o vi stack hem till henne för att jag skulle sova där. drog och köpte en massa flöt sen kom jimmy till oss så då va vi med han ett tag och bara snacka skit eller måste faktis påpeka att de va han som babla hela tiden sen när han stack så blev de att kolla på film och en massa skit snack resten av kvällen :)

Lördag

Vakna upp hos louise och sen stack jag till mjölby med blondie för att gå på thai massage och jaa skön men ändå inte för typ dom trampa på en hela tiden, börja tycka att mer thailänadre är konstiga nu för tiden ! Vi drog oss hem till mej senare för att fixa oss och när vi gjorde de så åkte vi tillbaka till linköping för att åka till fiefie där de va värsta festen då ! nee men vi förfesta bara hos henne men sen drog vi vidare till en i lambo där de va fest och jaa festen va vell ok , dock va jag ju borta där ett tag men ehh de funka , sen såå hitta jag inte min mobil , GREAT ! detta funkar ju liksom bara inte , kan inte tappa bort mina mobiler varenda gång jag e full *suck*

Söndag

Vakna upp i tallboda och är nu i mjölby och ska plugga hela dagen med hedvig men de går inte såå bra , för mycket att tänka på !


En låt från igår !


- Det är bara att leva vidare efter allt som har hänt , no regrets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0