vad sa du att du sa att du sa sa du sa du?



jaa va sa duu ?

ingen skola för mej idag nej , börja me att jag gick upp vid 5 på morgonen och hoppa in i duschen sen såå när jag kommer ut ba står mamma där.

Mamma : du ska till tandläkaren idag vid 1 så du bara vet
Jag : VAAA? sa du inget innan för ??
Mamma : du sov juu :S
Jag : men igår !

aa där vart jag pigg och allt -.- kunde inte dra till skolan för då skulle jag ändå bara va med på en lektion så jag sket it och försökte somna om vilket tog ett bra tag men sen när jag håller på och somna får jag en massa sms av en dum blondin *suck*
somna om senare men aa sov inte alls länge sen stack jag till tandläkarn och visade sig att jag hade 7 hål ?!?
nee skoja bara mina tänder var toppen !
skulle till stan och köpa en vinterjacka jag har spanat in i några dagar nu men när man vääl kommer dit så finns de inte i min storlek då blev de bara att dra till lkpg och kolla samtidigt som jag tajmar in hedvig för hon kom percis från skolan men i linköping finns de såklart inte heller min storlek bara typ i 40 eller 42 , vrf finns de såå feta människor för ?! affärerna borde ta in mer i storlek 34 inte fetto storlekar...
Stack senare till simhallen och simma lite sen blev de bara dra till stan och möta upp patch för att dra och sola såå se gjorde han och jag efter de drog vi och kolla på någon danslektion senare drog jag hem och nu är jag här och märker att jag svändet mej väldigt mycket av morden "och" och "Såå" såå jag har försökt att inte skrive de såå mycket i inlägget men som ni ser går de ju inte bra ...
ska ta och hoppa in i duschen nu sen film , byeee bitches !


When you love, you get hurt. When you get hurt, you hate. When you hate, you try to forget, When you try to forget, you start missing. When you start missing, You fall in Love Again ♥
True.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0