Sorry babes

inte bloggat på några dagar och jaa märkt att ni saknat meeej , ehm aa jag kanske inte kan såå mkt om skejt men jag kommer lära mej och aldrig ramla såå alla vet och vivi detta är en blogg och ingen "mail" som du kan skriva till mej på -.-

men iaf igår blev de att dra till lkpg efter skolan och vänta på VG så han sluta så min älskade hedvig väntade med mej och aa vi träffa patrik och frida under tiden sen kom vi såå då stack han och jag för att köpa skor till han sen blev de bara att han skulle tjocka sig som vanligt på dooonken så vi stack senare hem till han för att kolla på film och joo självklart väljer han en skräck hur läskig som helst men jag lever än och har inte blivit mördad i mina drömar ;)

Idag så tog jag faktis tågget hem till MJÖLBY som jag inte har vart i på typ år , blev att dra hem och på vägen träffa jag mor min och hon skulle till örebro så jaa ensam hemma hela helgen säger jag bara !:D blev att dra till stan för att träffa lisa och stella sen och efetr de drog jag och lisa hem till mej och snacka lisa ett tag men aa så stack hon precis och jag ska ta och fixa mat eller så blir de allt flöt jag köpte idag (A)

I know you love mee <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dröm sött

2010-09-30 @ 23:00:09
Postat av: Anonym

SLUTA !

2010-10-01 @ 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0